Cicle de conferències a l’UdG

Juny 2026

A la Universitat de Girona tindrà lloc aquest mes de juny el cicle de conferències «Caminant cap a l’eclipsi. Diàlegs entre ciència i humanitats», una proposta que vol oferir una mirada interdisciplinària sobre el fenomen tan fascinant com són els eclipsis , tot combinant perspectives científiques, humanístiques i artístiques.

Aquí podeu veure el programa: