Juny 2026
A la Universitat de Girona tindrà lloc aquest mes de juny el cicle de conferències «Caminant cap a l’eclipsi. Diàlegs entre ciència i humanitats», una proposta que vol oferir una mirada interdisciplinària sobre el fenomen tan fascinant com són els eclipsis , tot combinant perspectives científiques, humanístiques i artístiques.
Aquí podeu veure el programa:

